مقالات

تریلر GTA VI بمب خبری امسال!

تریلر gta vi بمب خبری امسال

سلام بر فارست گیمی های عزیز همانطور که متوجه شدید در چند روز گذشته تریلر اول بازی بشدت مورد انتظار و جذاب از سری GTA یعنی GTA VI منتشر شد و در کمتر از ۲۴ ساعت نزدیک به ۱۰۰ میلیون بازدید فقط در یوتیوب داشته.در این مقاله ما می‌خواهیم به جزئیات تریلر،تاریخ انتشار بازی،تاریخ انتشار تریلر بعدی و… بپردازیم. برای مشاهده تریلر کلیک کنید.

انتشار زودتر از موعد تریلر GTA VI

راکستار در ابتدا قرار بود در روز مراسم گیم آواردز GTA VI رو معرفی کنه اما بعد، اون رو به روز ۱۴ آبان ساعت ۱۷:۳۰ (۵ دسامبر ساعت ۹ ET) تغییر داد.ولی لیکر های این بازی هم دست روی دست نگذاشتن و تریلر رو یک روز زودتر در سطح اینترنت پخش کردن که باعث شد که انتشار تریلر یک روز جلو بیفته و راکستار بازی رو زودتر معرفی کنه.

نقشه و مکان بازی
طبق اون چیزی که در تریلر دیده شد و اطلاعاتی که داریم نقشه بازی بسیار بزرگ است .بازی در شهر وایس سیتی (vice city) در ایالت به اسم لئونیدا (Leonida) جریان داره که یک کپی از شهر میامی در ایالت فلوریدا در ایالات متحده است.بازی دارای ۳ شهر مجزا است که بازیکن قادر سفر به هرکدام از آنها را دارد.

وجود شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام!!
در تریلر میبینیم که تمرکز این تریلر رو شبکه های اجتماعی هستش و شما توانایی این رو دارید که در این فضا هم از اتفاقات مختلف در بازی با خبر بشین.

تریلر gta vi بمب خبری امسال

تریلر gta vi بمب خبری امسال

داستان و شخصیت های بازی

بازی دارای دو یکی شخصیت مرد به نام جیسون(Jason) و برای اولین بار در تاریخ راکستار یک شخصیت زن به نام لوسیا (Lucia) می‌باشد.نام خانوادگی این دو شخصیت هنوز نامشخص است.طبق چیزی که دیده شد این دو کاراکتر باهم رابطه دارند.در داستانی که احتمال میرود اقتباسی از داستان بانی و کلاید (Bonnie and Clyde) باشد. همچنین مانند نسخه قبلی این سری یعنی GTA V ،ما قابلیت این را داریم که بین کاراکتر ها هر زمانی که بخواهیم سوییچ کنیم.

هنوز اطلاعات زیادی از داستان در دسترس نیست ولی تریلر GTA VI نشون داد که با اینکه یکی از شخصیت های اصلی بازی زنه، ولی قرار نیست به DNA مجموعه پشت کنه و اسیر این جنبش‌ها بشه ، و برعکس، قراره یه تصویر دارک، رئال و حتی کثیف از واقعیت آمریکا و وضع زنان نشون بده.داستان اصلی حول لوسیا و جیسون دو شخصیت اصلی بازی میگرده که در اون لوسیا به تازگی از زندان آزاد شده ولی به نظر هنوز قرار نیست که از دنیای جرم جنایت دست بکشد و به همراه جیسون وارد ماجرا های جدیدی میشن.

منتشر نشدن GTA VI برای PC در روز عرضه!

راکستار اعلام کرده که بازی GTA VI در روز عرضه فقط برای کنسول های PlayStation 5 و and Xbox Series X/S عرضه خواهد شد و ارائه این بازی مورد انتظار برای رایانه های شخصی به مدتی پس از عرضه برای کنسول های گفته شده موکول میشود.دلیل این کار هم از این قرار است؛اولین دلیل : طبق آمار ، اکثر گیمرهای PC بازی GTA V را روی پلتفرم های دیگر هم خریداری کرده اند . بنابراین عرضه زودهنگام GTA VI روی کنسولها ، شانس فروش بیشتری برای راکستار دارد و باعث میشود برخی گیمرها چندین بار این بازی را بخرند .
دلیل دوم: آن است که در زمان انتشار بازی روی PC ، که احتمالا یک سال پس از انتشار اولیه روی کنسول ها است ، دوباره کمپین تبلیغاتی و بر سر زبانها افتادن بازی اوج می گیرد . این موضوع به فروش بازی رو کنسول نیز کمک می کند . در کنار تمامی دلایل کوچک و بزرگ دیگر مانند ترس از کرک شدن و مخالفت راکستار با جامعه مادینگ ، عدم انتشار بازی روی PC اجازه میدهد که تمام تمرکز پولیش و برطرف سازی باگها روی نسخه کنسولی باشد و شاهد یک اثر کامل کم نقص باشیم. همچنین لازم به ذکر است که کنسول های نسل هشتمی مانند PlayStation 4 و XBOX ONE به دلیل کمبود های سخت افزاری بازی را دریافت نخواهند کرد.

تریلر gta vi بمب خبری امسال

تریلر gta vi بمب خبری امسال

تاریخ انتشار بازی و تریلر بعدی

در پایان تریلر متوجه شدیم که تاریخ انتشار بازی GTA VI سال 2025 هستش(البته اگر تاخیر نخوره) و همینطور اگر به زمان انتشار نسخه های قبلی این سری نگاه بندازیم متوجه میشیم که اکثرا در ماه سپتامبر (شهریور) منتشر شدن که احتمال انتشار بازی در این ماه رو افزایش میده.
همینطور حدس میزنم که استودیو راکستار توی این سکانس پایین نشون داد میشه می‌خواسته به تاریخ انتشار تریلر بعدی اشاره کنه
بنظرتون احتمالش وجود داره توی آگوست سال آینده تریلر بعدی بیاد؟

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “تریلر GTA VI بمب خبری امسال!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *