اکانت های قانونی Call Of Duty !

محبوب، مقتدر، با اصالت، این ها ویژگی های یک مجموعه ایی از شرکت اکتیویژن هست که توان رقابتی رو از سایر رقباش تو حوزه ی بازی شوتر گرفته. کالاف دیوتی، عنوانی که از بچه ها گرفته تا چهل ساله ها باهاش خاطره دارن. از سال 1970 اکتیویژن فعالیت خودش رو روی کالاف دیوتی در زمینه ی بازی های شوتر شروع کرد. مقدار زیادی طول نکشید که کالاف دیوتی از بهترین های زمان خودش بشه. این محبوبیت محدودیت جغرافیایی نداشت و پیشرفت خودش رو از گیم نت های غرب آسیا گرفته تا شرق اروپا می شد دید. عنوانی که هر سری طرفداران بیشتری پیدا می کند. اکانت قانونی کالاف دیوتی از بهترین ها و پر فروش ترین بازی های شرکت اکتیویژن هر ساله بازی های خوبی رو وارد بازار می کنه. نمومه بهترین های این اکانت ها: اکانت قانونی Call of duty black ops 3، اکانت قانونی Call of duty black ops cold war، اکانت قانونی Call of duty ww2، این ها نمونه های معروف و خوبی از این بازی بودن که پس از سال ها انتشار هنوز قدرت خوبی برای رقابت با بازی های دیگر دارند. در ادامه به بررسی بازی های سری کالاف دیوتی می پردازیم.

بازی های محبوب Call of duty

مجموعه کالاف دیوتی بازی های زیادی رو منتشر کرده و هر کدوم جذابیت های خاص خودش رو داره. اما هیچ وقت نمیشه گفت که کدوم یکی از این بازی ها بهترین بوده. ولی با توجه به استقبال هایی که از اکانت های قانونی Call of duty شده است می توان فهمید که کدوم امتیاز بالاتری رو می گیره. بازی های کالاف دیوتی از در فضا های متنوعی درست شده. از جنگ جهانی اول بگیره تا جایی که تکنولوژی به عالی ترین حد خودش رسیده و این باعث شده گیمر موقع خرید دست باز تری رو داشته باشه.

اکانت قانونی Call of duty black ops 3

به نظرم بهتره که با این بازی شروع کنم. میشه گفت ماندگار ترین بازی کالاف دیوتی بازی Call of duty black ops 3 هست. این بازی در سال 2015 منتشر شد. اما بازی در حال حاضر که سال 2024 هستیم با قدرت فروشش ادامه داره. این سری به کامل ترین سری بازی های کالاف دیوتی معروفه. بازی ای که در همه بخش ها موفق بوده و نتیجه قابل قبولی رو به کاربر ها ارائه داده. مزایا و معایب این بازی رو هم با هم بررسی می کنیم اما اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتر به دست بیارین و گیم پلی این بازی رو هم مشاهده کنید وارد صفحه ی اکانت قانونی Call of duty black ops 3 شوید و مقاله مربوط به اون رو بخونید.

مزایا
گرافیک و صدا پردازی بالا و قابل قبول

بخش multiplayer بی نقص

قسمت زامبی هم داره و واقعا هم سرگرم کنندس

گیم پلی روون

معایب
برای PS5 ریمستر نشده و اگر بخواین بازی کنین باید با نسخه ی PS4 روی PS5 بازی کنید

چون از انتشار این بازی خیلی وقته گذشته سرور های این بازی برای بازی آنلاین آماده نیست

 

اکانت قانونی Call of duty black ops cold war

 

سری های black ops کلا بازی های خوبی از آب درومدن جز نسخه ی call of duty black ops 4 که کلا نسخه ی آنلاین بود. نمیشه گفت نسخه ی بدی بود. اما اصلا توان رقابت با نسخه های دیگر خودش رو نداشت. call of duty black ops cold war یکی از بازی های دیگر سری بلک اپس هست که حسابی از گیمر ها دلبری کرد. موضوع جذاب و سناریو خفن داستانی، قدرت اصلی این بازی بود. این بازی در سال 2020 منتشر شد و آخرین نسخه ی بلک اپس در حال حاضر هست. کالاف دیوتی بلک اپس کولد وار هم بخش زامبی داره و یکی از خوبی های این بازی قابلیت استفاده آنلاینش هست. چون بازی قدیمی نیست. اکتیویژن سرور های خوبی رو برای استفاده آنلاین کاربر ها از بازی قرار داده است. این بازی هم مقاله ایی جدا داره که کامل مورد بررسی قرار گرفته. پیشنهاد می کنم حتما برای بررسی بازی و دیدن گیم پلی وارد صفحه اکانت قانونی call of duty black ops cold war بشین. در ادامه مزایا و معایب بازی رو خلاصه می کنم.

مزایا

قابلیت کراس پلتفرم

سرور های آنلاین و سریع

بخش مولتی پلیر خوب و مپ های زیاد

بخش داستانی فوق العاده جذاب

قسمت زامبی خوب

معایب

قسمت آفلاین مولتی پلیر بیشتر از 2 نفره نمیشه

اکانت قانونی Call of duty WW2

یکی دیگر از بازی های کالاف دیوتی که هنوز رقابت خوبی رو داره بر می گرده به سال 2017 بازی ای که در تم داستانی جنگ جهانی دوم هست و سلاح های قدیمی و فضای قدیمی داخل بازی حس نوستالژی به ما میده. این بازی یکی از بازی های متنوع کالاف دیوتی در چند سال اخیر بود. و جالب این جاست با این که این بازی رو محور جنگ جهانی دوم میچرخه. اما باز هم قسمت زامبی رو دارا می باشه. و اتفاقا بخش زامبی call of duty ww2 یکی از بهترین بازی هاست توی بخش زامبی. برای بررسی بیشتر این بازی می تونید وارد صفحه ی اکانت قانونی Call Of Duty WW2 Gold Edition بشین و گیم پلی و بررسی کامل بازی رو مشاهده کنید.

مزایا

داستان واقعی و سناریو جذاب

هماهنگی گیم پلی و داستان بازی

بخش زامبی قوی

حس نوستالژی بازی های قدیم کالاف دیوتی

معایب
برای PS5 ریمستر نشده و اگر بخواین بازی کنین باید با نسخه ی PS4 روی PS5 بازی کنی

سخن پایانی

کالاف دیوتی بازی های متنوعی داره که بخوایم همه ی اونا رو بررسی کنیم باید یه دفتر براتون بنویسم. اما برای این که بازی های دیگه رو هم مقاله بررسیشون رو بخونید. می تونید در قسمت سرچ سایت اسم بازی رو بزنید و واردش بشین و گیم پلی و بازی و بررسیش رو مشاهده کنید. اگر شما طرفدار بازی های call of duty هستین و اگر می خواهین برای اولین بار تجربتون رو با این سری شوتر جذاب شروع کنید پیشنهاد می کنم برای این که از خریدتون اطمینان داشته باشین و در آینده به مشکل نخورین. برای خرید بازی های کالاف دیوتی با نازل ترین قیمت و پشتیبانی سریع و پاسخگو می توانید از سایت فارست گیم اقدام به خرید کنید.