مقالات

شاهکاری از راکستار Red Dead Redemption

اکانت قانونی Red Dead Redemption

اکانت قانونی Red Dead Redemption را از دست ندهید اگر به بازی‌های سبک تیراندازی و وسترن علاقه‌مندید. این بازی یک عنوان سبک وسترن است که در اوایل قرن بیستم وقتی که بی‌قانونی و هرج و مرج در سرزمین‌های بی‌قانون جای خود را به دولت و عصر صنعت داده بود، اتفاق می‌افتد. شما در نقش جان مارستون، یک خلافکار سابق که تصمیم گرفته است راه جرم و جنایت را کنار بگذارد، قرار می‌گیرید. اما گذشته‌تان شما را رها نمی‌کند و شما باید با دوستان و همرزمان سابقتان که حالا دشمن شما شده‌اند، مبارزه کنید. در این مقاله، من قصد دارم در مورد داستان، گیم‌پلی، گرافیک و نقد و بررسی‌های این بازی صحبت کنم.

 

اکانت قانونی Red Dead Redemption

اکانت قانونی Red Dead Redemption

داستان بازی

داستان بازی در سال ۱۹۱۱ اتفاق می‌افتد ( پس از اتفاقات Red Dead Redmption 2 ) و در آن شما در نقش جان مارستون، یک خلافکار سابق که توسط دولت آمریکا از خانواده‌اش جدا شده و مجبور شده است تا اعضای گروه سابقش را که تحت فرماندهی داچ ون درلیند هستند، بکشد یا دستگیر کند. در طول بازی، شما با شخصیت‌های مختلفی آشنا می‌شوید که برخی از آن‌ها دوستانه و برخی دشمنانه با شما رفتار می‌کنند. که شما میتوانید با خرید اکانت قانونی Red Dead Redemption از این داستان لذت ببرید.

برخی از شخصیت‌های مهم

  • داچ ون درلیند: رهبر گروه سابق جان که یک انقلابی است که به دنبال آزادی و عدالت برای خود و همرزمانش است. او یک استراتژیست زیرک و بلندپرواز است که از اسلحه و سخنرانی برای رسیدن به اهدافش استفاده می‌کند. او یکی از دشمنان اصلی بازی است که شما باید با او مبارزه کنید.
  • آبیگیل مارستون: همسر جان که در گذشته یکی از اعضای گروه داچ بوده است. او یک زن قوی و مهربان است که به خانواده‌اش را دوست دارد. او در ابتدای بازی توسط دولت گروگان گرفته می‌شود و شما باید برای آزادی او تلاش کنید.
  • جک مارستون: پسر جان و آبیگیل که در ابتدای بازی ۱۲ ساله است. او یک پسر کنجکاو و ماجراجو است که به کتاب‌ها و داستان‌های غربی علاقه دارد. او نیز توسط دولت گروگان گرفته می‌شود و شما باید برای آزادی او تلاش کنید.
  • بیل ویلیامسون: یکی از اعضای گروه سابق جان که حالا یک لیدر خلافکار است که در نیو آستین فعالیت می‌کند. او یک مرد خشن و سنگدل است که از اسلحه و خشونت برای حفظ قدرتش استفاده می‌کند. او یکی از دشمنان اصلی بازی است که شما باید با او مبارزه کنید.
  • خاویر اسکوئلا: یکی از اعضای گروه سابق جان که حالا یک انقلابی مکزیکی است که در جنگ داخلی مکزیک شرکت می‌کند. او یک مرد وفادار و شجاع است که به داچ و ایدئولوژی‌اش اعتقاد دارد. او یکی از دشمنان اصلی بازی است که شما باید با او مبارزه کنید.

با این تفاسیر خرید اکانت قانونی Red Dead Redemption منطقی می‌شود.

 

اکانت قانونی Red Dead Redemption

اکانت قانونی PS4

گیم‌پلی بازی

گیم‌پلی Red Dead Redemption بسیار متنوع و جذاب است. که خرید اکانت قانونی Red Dead Redemption را منطقی می‌کند. شما می‌توانید در یک دنیای باز آزادانه حرکت کنید و کارهای و ماموریت‌های متنوعی انجام دهید. شما می‌توانید اسب سواری کنید، به شکار  بروید، با دشمنان بجنگید، مأموریت‌های اصلی و فرعی را پیش ببرید، بازی‌های با شرط‌بندی را امتحان کنید، با شهروندان صحبت کنید و بسیاری از فعالیت‌های دیگر. بازی از یک سیستم نبرد تیراندازی مبتنی بر کاور گرفتن استفاده می‌کند که به شما اجازه می‌دهد که از محیط‌های مختلف برای پنهان شدن و هدف گرفتن استفاده کنید.همچنین در بازی یک قابلیت به نام Dead Eye وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد که زمان را کند کنید و چندین هدف را به طور همزمان علامت‌گذاری کنید. این قابلیت برای مواجهه با گروه‌های بزرگ از دشمنان بسیار مفید است.

سیستم شهرت و افتخار

بازی دارای سیستم شهرت و افتخار نیز هست که نشان‌دهنده رفتار شما در دنیای بازی است. شهرت شما نشان‌دهنده این است که چقدر شما مشهور یا مورد تنفر هستید و افتخار شما نشان‌دهنده این است که چقدر شما خوب یا بد هستید. این دو عامل بر روی واکنش شهروندان و دولت به شما تاثیر می‌گذارند. برای مثال، اگر شما شهرت بالا و افتخار پایین داشته باشید، شما ممکن است توسط جایزه‌بگیران تعقیب شوید و اگر شما شهرت پایین و افتخار بالا داشته باشید، شما در چشم شهروندان محترم می‌شوید. شما هم اگر به خرید اکانت قانونی Red Dead Redemption علاقه پیدا کردید در چشم من محترم میشوید.

 

اکانت قانونی Red Dead Redemption

اکانت قانونی PS5

گرافیک بازی

گرافیک Red Dead Redemption بسیار زیبا و چشم‌نواز است. بازی از یک موتور گرافیکی به نام RAGE بهره می‌برد که توسط راکستار توسعه داده شده است. که خود این قضیه باعث خرید اکانت قانونی Red Dead Redemption میشود. این موتور گرافیکی به بازی اجازه می‌دهد که یک جهان باز، بزرگ و زنده را به تصویر بکشد. مناظر طبیعی، روز و شب، آب و هوا، نورپردازی و جزئیات محیطی بسیار حیرت‌انگیز هستند. شخصیت‌ها، حیوانات و اشیاء نیز بسیار واقع‌گرایانه و با کیفیت طراحی شده‌اند. انیمیشن‌ها و حرکات شخصیت‌ها و اسب‌ها نیز بسیار طبیعی و روان هستند.

سیستم Euphoria

بازی از یک سیستم فیزیکی به نام Euphoria استفاده می‌کند که توسط شرکت NaturalMotion توسعه داده شده است. این سیستم فیزیکی به بازی اجازه می‌دهد که رفتار واقع‌گرایانه‌ای را برای شخصیت‌ها و حیوانات ایجاد کند. برای مثال، اگر شما یک شخص را بر روی پا یا دستش بزنید، او ممکن است از تعادل خود بیفتد و به زمین بیفتد.

صدا و موسیقی متن

بازی همچنین از یک سیستم صوتی بسیار قوی بهره می‌برد که صدای اسلحه‌ها، حیوانات، محیط و موسیقی را به خوبی بازتولید می‌کند. موسیقی بازی بسیار متناسب با جو و فضای غربی است و شما را در حالت‌های مختلف هیجان‌انگیز، آرام یا غمگین قرار می‌دهد. صدای بازیگران نیز بسیار عالی و مناسب با شخصیت‌ها است و شما را با داستان واقعیت‌مندتر می‌کند. که خرید اکانت قانونی Red Dead Redemption را منطقی‌تر می‌کند.

 

نقد و بررسی بازی

Red Dead Redemption یکی از بهترین بازی‌های وسترن تاریخ است که توسط منتقدان و بازیکنان بسیار مورد ستایش و تمجید قرار گرفته است. بازی از سوی منتقدین نمرات بسیار بالایی دریافت کرده است. و در سایت‌های معتبری مانند Metacritic و IGN امتیازات ۹۵ و ۹٫۷ را کسب کرده است. بازی نیز از طرف بازیکنان بسیار محبوب بوده و بیش از ۱۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شده است. بازی نیز چندین جایزه مهم را از آن خود کرده است مانند جایزه بهترین بازی سال ۲۰۱۰ از طرف BAFTA و جایزه بهترین بازی سال ۲۰۱۰ از طرف Spike Video Game Awards. که این امر باعث میشود که هر گیمری به خرید اکانت قانونی Red Dead Redemption رو بیاورد.

اکانت قانونی Red Dead Redemption

اکانت قانونی PS4 و PS5

سخن پایانی

Red Dead Redemption یک بازی فوق‌العاده است که هر عنصر آن از داستان، گیم‌پلی، گرافیک و صدا به بهترین شکل پیاده‌سازی شده است. RDR 1 شما را به یک دنیای باز زنده و زیبا می‌برد که شما را برای ساعت‌ها سرگرم می‌کند. بازی شما را درگیر یک داستان شگفت‌انگیز و هیجان‌انگیز می‌کند که شما را تا آخرین لحظه نگه می‌دارد.و همچنین شما را به یک تجربه غربی واقعی دعوت می‌کند که شما را به دوران گذشته برمی‌گرداند. Red Dead Redemption یک شاهکار است که هر بازیکنی باید امتحان کند.

اما اگر به بازی هایی در این سبک علاقه‌مندید نسخه دوم این بازی یعنی 2 Red Dead Redemption را پیشنهاد می‌کنم. و همچنین اگر بازی‌های جهان‌باز را دوست دارید بازی دیگر شرکت سازنده GTA V را از دست ندهید. برای خرید این بازی با نازلترین قیمت و پشتیبانی 24 ساعته می‌توانید به سایت فارست گیم مراجعه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *