مقالات

بهترین بازیهای Assassin’s Creed

بهترین بازیهای Assassin's Creed

بهترین بازیهای Assassin’s Creed

سری Assassin’s Creed یکی از محبوب ترین و موفق ترین سری های بازی های ویدیویی است که توسط شرکت یوبی سافت تولید و منتشر شده است. این بازی ها داستان هایی را روایت می کنند که در طول تاریخ در دوران های مختلف از جمله جنگ های صلیبی، رنسانس ایتالیا، انقلاب آمریکا، انقلاب فرانسه، دوران قاجار، جنگ جهانی اول و دوم، و حتی آینده نزدیک رخ می دهند. این بازی ها از گیم پلی متنوع و جذابی برخوردار هستند که شامل نفوذ، جنگ، کاوش، معما، و توسعه شخصیت است. همچنین این بازی ها از گرافیک بسیار زیبا و با کیفیتی بهره می برند که محیط های بازی را به زندگی می آورند. در این مقاله، ما قصد داریم به بررسی ۵ بازی از این سری که به نظر ما بهترین بازیهای Assassin’s Creed هستند بپردازیم. این بازی ها عبارتند از:

Assassin’s Creed II
Assassin’s Creed IV: Black Flag
Assassin’s Creed: Origins
Assassin’s Creed: Odyssey
Assassin’s Creed: Valhalla
Assassin’s Creed: Mirage

 

Assassin’s Creed II (بهترین بازیهای Assassin’s Creed)

بهترین بازی های Assassin's Creed

بهترین بازی های Assassin’s Creed

بازی Assassin’s Creed II یک بازی ویدیویی اکشن و ماجراجویی است که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. این بازی داستان ازیو آودیتوره را روایت می کند که یک جوان ایتالیایی است که در دوران رنسانس به یک قاتل حرفه ای تبدیل می شود. او باید با تمپلار ها، یک سازمان مخفی که قصد دارند جهان را تحت کنترل خود بگیرند، مبارزه کند. او همچنین باید انتقام مرگ خانواده اش را از رئیس تمپلار ها، رودریگو بورجیا، بگیرد.

بازی Assassin’s Creed II نسبت به بازی قبلی خود، تغییرات و بهبودهای زیادی را ایجاد کرد. این بازی از تنوع و عمق داستان و شخصیت ها، تعداد و اندازه شهرها و مکان های قابل بازدید، تعداد و نوع ماموریت ها و فعالیت های جانبی، تعداد و نوع سلاح ها و تجهیزات، امکانات و اختیارات توسعه و سفارشی سازی شخصیت، امکانات و اختیارات نفوذ و جنگ، و کیفیت گرافیک و صداگذاری بهره می برد.

بازی Assassin’s Creed II یکی از محبوب ترین و مورد تحسین ترین بازی های این سری است. این بازی امتیازات بسیار بالایی را از منتقدان و بازیکنان دریافت کرد و برنده و نامزد جوایز متعددی شد. این بازی یکی از شاهکارهای یوبی سافت است که برای سال ها در خاطرات بازیکنان باقی خواهد ماند.

 

 

Assassin’s Creed IV: Black Flag

بهترین بازی های Assassin's Creed

بهترین بازی های Assassin’s Creed

بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag یک بازی ویدئویی اکشن-ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. بازیکن در نقش ادوارد کنوی، یک دزد دریایی و آزادی‌خواه، قرار می‌گیرد و در قرن هجدهم و در زمان طلایی دزدان دریایی در منطقه کارائیب ماجراجویی می‌کند. بازی دارای یک دنیای باز بزرگ است که شامل سه شهر اصلی و تعداد زیادی از جزایر و کشتی‌های غرق شده است. بازیکن می‌تواند با کشتی خود به کاوش دریا بپردازد و با دشمنان نبرد کند. بازی همچنین دارای یک حالت چندنفره است که شامل مد‌ها و تنظیمات مبتنی بر زمین می‌شود. بازی از نظر منتقدان مورد تحسین قرار گرفت و بیش از ۱۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت. بازی برای کنسول‌های نسل هفتم و هشتم، ویندوز، نینتندو سوییچ و گوگل استادیا منتشر شد. بازی همچنین دارای یک نسخه طلایی است که شامل چندین بسته الحاقی می‌شود.برای خرید اکانت قانونی بازی میتوانید به سایت فارست گیم مراجعه کنید.

 

 

Assassin’s Creed: Origins (بهترین بازیهای Assassin’s Creed)

بهترین بازیهای Assassin's Creed

بهترین بازیهای Assassin’s Creed

بازی Assassin’s Creed: Origins یک بازی ویدیویی اکشن و ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. این بازی داستان بایک را روایت می کند که یک محافظ مصری است که در دوران پادشاهی پتولمائی به یک قاتل حرفه ای تبدیل می شود. او باید با تمپلار ها، یک سازمان مخفی که قصد دارند جهان را تحت کنترل خود بگیرند، مبارزه کند. او همچنین باید به کشف رازهای باستانی و افسانه های مصر باستان بپردازد. این بازی داستان تأسیس انجمن قاتلان را نشان می دهد.

بازی Assassin’s Creed: Origins نسبت به بازی های قبلی خود، تغییرات و نوآوری های زیادی را ایجاد کرد. این بازی از عناصر گیم پلی جدیدی مانند سیستم نبرد نقطه ای، سیستم توسعه شخصیت مبتنی بر امتیاز مهارت، سیستم شکار و تولید، و سیستم تور کشفی بهره می برد. این بازی همچنین از محیط های باز و بزرگی برخوردار است که شامل شهرها، روستاها، صحراها، کوهستان ها، واحه ها، و اماکن تاریخی مصر باستان است.

بازی Assassin’s Creed: Origins یکی از مورد ستایش ترین بازی های این سری است. این بازی امتیازات بالایی را از منتقدان و بازیکنان دریافت کرد و برنده و نامزد جوایز متعددی شد. این بازی یکی از بهترین بازی های ویدیویی در مورد مصر باستان است که برای هر علاقه مند به بازی های اکشن و ماجراجویی توصیه می شود.برای خرید اکانت قانونی بازی میتوانید به این صفحه مراجعه کنید.

 

 

Assassin’s Creed: Odyssey

بهترین بازیهای Assassin's Creed

بهترین بازیهای Assassin’s Creed

بازی Assassin’s Creed IV: Odyssey یک بازی اکشن-ماجراجویی در دوران یونان باستان است که بازیکن می‌تواند بین دو شخصیت الکسیوس و کاساندرا انتخاب کند. بازی دارای یک دنیای باز بزرگ و زیبا است که بازیکن می‌تواند در آن جاهای مختلف را کاوش کند، با افراد و دشمنان مختلف برخورد کند و تصمیماتی بگیرد که داستان بازی را تغییر می‌دهد. بازی همچنین دارای یک سیستم نبرد دریایی است که بازیکن می‌تواند با کشتی خود به جنگ دشمنان برود. بازی از نظر گرافیک، گیم‌پلی، شخصیت‌ها و عناصر نقش‌آفرینی ستایش شده است اما برخی از نقدها به آن برای بیش از حد بودن، ریتم و میکروتراکنش‌ها انتقاد کرده‌اند.برای خرید اکانت قانونی بازی میتوانید به سایت فارست گیم مراجعه کنید.

 

 

Assassin’s Creed: Valhalla (بهترین بازیهای Assassin’s Creed)

بهترین بازیهای Assassin's Creed

بهترین بازیهای Assassin’s Creed

در بازی Assassin’s Creed IV: Valhalla شما در نقش ایوور، یک وایکینگ قدرتمند، از نروژ به انگلستان مهاجرت می کنید و سعی می کنید یک مستقر جدید برای قبیله خود بسازید. شما باید با پادشاهان و فرمانروایان مختلف انگلستان مذاکره، متحد یا دشمن شوید و در جنگ های خونین شرکت کنید. بازی از گیم پلی اکشن و RPG تشکیل شده است و شما می توانید مهارت ها، تجهیزات و ظاهر ایوور را ارتقا دهید. بازی از دنیای باز و زیبایی برخوردار است که شامل چندین منطقه تاریخی و فرهنگی است. شما می توانید این مناطق را کاوش کنید و در فعالیت های جانبی و رازهای باستانی شرکت کنید. بازی همچنین از حالت های چند نفره پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد با دوستان خود همکاری یا رقابت کنید. بازی در سال ۲۰۲۰ توسط یوبی سافت منتشر شد و از نظر منتقدان و بازیکنان مورد تحسین قرار گرفت.برای خرید اکانت قانونی بازی میتوانید به سایت فارست گیم مراجعه کنید.

 

 

Assassin’s Creed IV: Mirage

بهترین بازیهای Assassin's Creed

بهترین بازیهای Assassin’s Creed

بازی Assassin’s Creed IV: Mirage یک بازی ویدیویی اکشن-ماجراجویی است که در قرن نهم میلادی در بغداد رخ می‌دهد. شما نقش بسیم را بازی می‌کنید، یک دزد خیابانی با بینایی‌های کابوس‌وار که به دنبال پاسخ‌ها و عدالت است. بسیم با یک سازمان باستانی به نام پنهان‌کاران آشنا می‌شود و یک عقیده جدید را فرا می‌گیرد که سرنوشت او را به شکل‌هایی که هرگز تصور نمی‌کرد تغییر می‌دهد.

بازی از ویژگی‌ها و گیم‌پلی‌هایی که برای ۱۵ سال سری Assassin’s Creed را تعریف کرده‌اند، الهام گرفته است. شما می‌توانید با استفاده از پارکور به راحتی در شهر حرکت کنید و از تنوع بالایی از ابزارها برای انجام ماموریت‌ها و کشتن هدف‌های خود بهره ببرید. همچنین می‌توانید با شخصیت‌های تاریخی ملاقات کنید و رویدادهای جهانی را کشف کنید.

بازی دارای چهار منطقه مختلف است که هر کدام دارای محیط و جو خاص خود هستند. از کارخ، منطقه صنعتی شهر، تا باغ‌های سرسبز شهر دایره، شما می‌توانید شهر را کاوش کنید و اسرار آن را فاش کنید. بازی همچنین یک ادای احترام به بازی اصلی است که همه چیز را شروع کرد و شما را به علموت، خانه افسانه‌ای پنهان‌کاران که بنیان‌های عقیده را گذاشته‌اند، می‌برد. برای خرید اکانت قانونی بازی میتوانید به سایت فارست گیم مراجعه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *