مقالات

سوپر بازی های جدید PS5!

جذاب ترین بازی های ps5

سلام خدمت فارست گیمی های عزیز، امروز در خدمتتونیم برای بررسی سوپر بازی های جدید PS5 که در هفته های اخیر منتشر شده است و حسابی بازار گیم های پلی استیشن رو پر کردن. مهر ماه امسال ماهی فوق العاده برای گیمر ها بود. منتشر شدن پر طرفدار ترین بازی ها و متاسفانه یا خوش بختانه انحصاری بود برخی بازی ها بر روی کنسول ps5. بازی هایی که در نقد و بررسی ها نمرات خیلی خوبی گرفتن. از بازی ایی که تبلیغات معروفش کل نیویورک رو فرا گرفته تا خفن ترین بازی گرافیکی تاریخ. اول از همه می پردازیم به بازی ایی که مدت زیادی از انتشارش نگذشته.

Alan Wake 2

استودیو ردمی در تاریخ 27 اوکتوبر نشون داد که چه قدرت خفنی توی ساخت بازی هاش داره. هم از لحاظ گرافیکی و هم از لحاظ داستانی Alan wake 2 در بهترین حالت خودش قرار داشت. و تمامی انتظارات ما رو فراهم کرد. از بازی قبلی این مجموعه یعنی Alan wake remastered می شد داستان تقریبی بازی رو حدس زد. اما چیزی که ما دیدیم هم تنوع در کار بود و هم ریشه ی بازی در سری پیش رعایت شده بود. این بازی از سوپر بازی های جدید PS5 از نقادین نمره ی خوبی گرفت. Alan wake 2 در اپن کریتیک نمره 89 رو تونست کسب کنه و کسانی هم که به طور تجربی بازی رو حس کردن هم نظرات خوبی راجب این بازی دادند. گرافیک فوق العاده و توجه به جزئیات بازی توسط استودیوی رمدی نقطه قوت این بازی بود که خیلی به چشم می خورد. داستان و گیم پلی بازی هم مثل سری پیش باز هم فوق العاده بود. در کل نمی توان عیبی از Alan wake 2 گرفت و اگر هم مشکلی در بازی بود انقدری کوچیک بود که به چشم نمی اومد.

اکانت قانونی spiderman 2 برای ps4 و ps5

اکانت قانونی spiderman 2 برای ps4 و ps5

Spiderman 2

در ادامه معرفی سوپر بازی های جدید PS5 از بازی هایی که مدت ها منتظر ترکوندنش در دنیای گیم بودیم spiderman 2 بود. تبلیغات فوق العاده خلاقانه این بازی رو در سطح نیویورک حتما مشاهده کنید. این بازی بعد از انتشار اخبار گیم پلیش مثل بمب ترکید. بازی به قدری جذاب بود که به یک باره تمامی کانال های خبری پر شده بود از spiderman 2. بله درسته، اینسومنیاک این بار واقعا گل کاشت. با اوردن سناریوی ونوم توی بازی و  اضافه شدن قدرت های ونومی به اسپایدرمن گیم پلی بازی به طرز عجیبی جذاب تر شد. به قدری که شما با ساعت ها تار زدن در نیویورک و مرد عنکبوتی بودن اصلا خسته نمی شین. قابلیت شخصی سازی مهارت های اسپایدرمن و مرحله های فرعی شما رو از تکراری شدن بازی نجاب می دهد. spiderman 2 بازی هست که هیچ موقع از خرید آن پشیمون نمی شید. این بازی حتی باعث شده که قسمت های قبلی سری بازی های spiderman مثل spiderman miles morales هم رشد دوباره ایی در فروش پیدا کنند. این بازی در سایت meta score نمره 91 رو گرفت.

اکانت قانونی fc24 برای ps4 و ps5

اکانت قانونی fc24 برای ps4 و ps5

EA Sports FC24

پس از چالش هایی که کمپانی EA Sports در تعویض نام بازی های فوتبالش از فیفا به اف سی داشت. استرس زیادی به تمامی طرفداران بازی های این مجموعه وارد شد که یعنی این تغییر بنیادی در روند بازی سازی شرکت EA Sports تاثیر میزاره یا نه. EA Sports با انتشار بازی در تاریخ 7 مهر ماه این استرس رو از روی ما برداشت و نشون داد که هر اتفاقی که بیوقته باز اون اصالت خودش رو حفظ می کنه و نباید نگران این باشیم که روزی روند صعودی خودش رو از دست بده. استفاده از تکنولوژی های مختلف برگ برنده این سری EA Sports بود که FC24 رو یه سر و گردن از رقیب های خودش بالاتر برد. استفاده از تکنولوژی hypermotion v یکی از جذاب ترین تکنولوژی هایی بود که EA Sports در این بازی که یکی از سوپر بازی های جدید PS5 هست به کار برد. و از این قابلیت جذاب تر playstyles هست که هز بازیکن رو نسبت به بازیکنای دیگه کاملا متمایز می کنه و بازی رو شدیدا جذاب تر میکنه. این بازی با به دست اوردن نمره 76 نشون داد که افتی نسبت به بازی قبلی خود نداشته.

Assassins creed mirage

بازی دیگری که اسمش توی سوپر بازی های جدید PS5 باید حتما باشه، محصول جدید شرکت یوبیسافت Assassins creed mirage هست که برای ایرانی ها و عراقی ها بازی از جذابیت بیشتری نسبت به سایر ملیت ها برخوردار هست. این بار assassins به عراق می آید. و نکته جالب بازی دیالوگ های فارسی هست که توش به کار برده شده. شهره آغداشلو هنرمند محبوب کشور مان صداپیشگی روشن، یکی از شخصیت های ایرانی مهم بازی رو بر عهده گرفته. بازی assassins creed mirage به بازگشت به ریشه ها معروفه. یعنی اون موقعی که اساسینز به اون گیم پلی پارکوری و کشت و کشتار با سلاح سرد های جذاب معروف بود. این بار هم بازی در کشور عراق با موضوع عوض شدن خلیفه حکومت داستان های جذابی را پیش رو خواهد داشت. این بازی از نظر منتقدان سایت meta score نمره 78 رو اورد.

سخن پایانی

سوپر بازی های جدید PS5، بازی هایی که در این چند وقت منتشر شدند بازی های محبوب و معروفی بودند. و از جذابیت های بالایی بر خوردار بودند برای خرید این بازی ها با ارزان ترین قیمت و بهترین پشتیبانی می توانید وارد سایت forestgame.ir شوید و بازی مورد علاقه تون رو تهیه کنید. اگر انتقاد و یا پیشنهادی دارین خوش حال می شیم در قسمت کامنت ها با ما در ارتباط باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *