مقالات

اکانت ظرفیتی ps4 چیست؟

اکانت ظرفیتی چیست؟

به اشتراک گذاشتن اکانت ظرفیتی ps4 یک کار کاملا قانونی است که باعث می شود هزینه ها کم تر شود. حالا اگر دوستی دارین که با آن اشتراک نظر سر چند بازی دارین می توانین جفتتون پول بزارید و یک اکانت بگیرین و در دو دستگاه استفاده کنید.

اکانت ظرفیتی 1

چیزی که باید اول از همه راجب این ظرفیت بدانید این است که عمل این ظرفیت غیرقانونی است و شما دارین با این کار سونی را گول می زنید. به همین خاطر هم باید از همون اول نصب و استفاده از بازی کلا دستگاهتان آفلاین باشد. پس با این حال این روش به درد افرادی می خورد که نیازی به بازی به صورت آنلاین ندارند و به صورت آفلاین بازی می کنند.

اکانت ظرفیتی 2

ظرفیت دو در واقع به این صورت است که شما این دستگاه رو به عنوان دستگاه اصلی دارنده ی اکانت به سونی معرفی می کنید. این کار در ps4 با فعال کردن پرایمری اکانت و در ps5 با console sharing and play offline انجام می شود برای دیدن آموزش این کار رو این لینک بزنید. با این اکانت شما می توانید از اشتراک پلاس آن هم استفاده کنید و کلا اکانت ظرفیتی برای شماست با اکانت اصلی خودتان می توانید بازی کنید تروفی ها را بگیرید و…

اکانت ظرفیتی چیست؟

اکانت ظرفیتی چیست؟

اکانت ظرفیتی 3

وقتی وارد اکانت شوید و مثل بالا در ps4 پرایمری نکید و یا در ps4 گزینه console sharing and play offline رو فعال نکنید میتوانید از اکانت ظرفیت 3 استفاده کنید. و حالا برای استفاده شما فقط می توانید به صورت آنلاین از این اکانت استفاده کنید. برای اجرای بازی باید حتما به اینترنت متصل شوید. و نمی توانید از این اکانت در اکانت خودتان استفاده کنید.

اکانت هکی

هر ارزونی بی علت نیست. این روش اصلا توصیه نمی شود اما صرفا برای این که بدانید. این روش روشی است که ریسک های زیادی دارد از قفل شدن بازی ها گرفته تا بن شدن خود ps4 یا ps5. و اگر هم دستگاه بن شود دیگر امکان بازی به صورت اکانت وجود ندارد.

سخن پایانی

شما می توانید اکانت مورد دلخواه خودتان را با بهترین پشتیبانی و نازل ترین قیمت از سایت forestgame.ir تهیه فرمایید.

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “اکانت ظرفیتی ps4 چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *