مقالات

شوت زدن در بازی FC24

شوت زدن در بازی FC24

برای زدن هر شوتی در بازی FC24 نیاز به دقت دارد چراکه باید چندین دکمه را در زمان‌بندی مناسب فشار دهید. با فشردن دکمه‌های مختلف انواع زیادی از شوت‌هارا خواهید زد که بسته به موقعیت بازیکن و حتی قابلیت‌های منحصر به فرد خود بازیکن دارد.در این مقاله می‌خواهم انواع مختلف شوت زدن در بازی FC24 به شما به نمایش بگذارم.

شوت زدن در بازی FC24

شوت زدن در بازی FC24

آموزش انواع شوت زدن در بازی FC24

زدن هر شوت لازمه دو شرط مهم است اولی جهت مناسب برای شوت و دومی قدرت شوت یا میزان پر شدن نوار شوت می‌باشد. ابتدا اشاره‌ی ریزی به این دو داشته باشیم  سپس به بحث اصلی مقاله بپردازیم.

جهت گیری

این ویژگی بیشتر در داخل محوطه جریمه اهمیت دارد و هرچه دفت بازیکن در شوت زنی بیشتر باشد از این جهت بهتر می‌تواند عمل کند و گل‌های بیشتری می‌تواند به ثمر برساند. بازیکنانی که دقت شوت زدن در بازی FC24 خوب است می‌توان به لیونل مسی و کوین دیبروین و رودریگو و … اشاره کرد.

قدرت شوت

این ویژگی بر خلاف ویژگی قبلی هم در محوطه جریمه خیلی کاربردی است و هم خارج محوطه طوری که هر چه قدرت یک بازیکن در شوت زنی بالاتر باشد گرفتن توپ برای دروازبان را دشوار‌تر می‌کند. بازیکنایی که در شوت زدنی عمل کرد خوبی دارند می‌توان به رونالدو و کیلیان امباپه و فیل فودن و … اشاره داشت. اما شما قبل از شوت برای خبق موقعیت به آموزش دربیل هم نیاز دارین.

حالا می‌خواهیم به انواع مختلف شوت در بازی FC24 بپردازیم :

انواع شوت زدن در بازی FC24

شوت معمولی

اولین و ابتدایی‌ترین شوت زدن شوت معمولی است این شوت به صورت مستقیم به سمت دروازه حریف می‌رود نمی‌توان گفت بهترین شوت ولی خیلی اوقات با قرار گرفتن در جای مناسب بهترین شوت در نوع خودش واقع می‌شود.

نحوه اجرا در playstation ابتدا گرفتن جهت و سپس فشردن دایره می‌باشد.

نحوه اجرا در xbox ابتدا گرفتن جهت و سپس فشردن دکمه B می‌باشد.

TIME YOUR SHOT

این مدل شوت به نام شوت زمان‌بندی شده معروف است که به شما اجازه زدن شوت دقیق‌تر را می‌دهد و این به این معناست که شما زمان دارید شوت بهتری بزنید و حتی از زاویه بسته نیز دروازه حریفتان را باز کنید.این مدل شوت زدن در بازی FC24 بسیار جذاب و مهیج است.

شوت زدن در بازی FC24

شوت زدن در بازی FC24

نحوه اجرا در playstation دوبار دایره را در زمان مناسب فشار دهید .

نحوه اجرا در xbox دوبار دکمه B را در زمان مناسب فشار دهید .

نکته مهم این شوت زدن در FC24 این است که شما اگر شوت دوم را هر چه زودتر بزنید شوت شما خراب می‌شود ولی اگر در جای خود بزنید شوت فوق العاده زیبایی خواهید زد.

Low DRIVEN SHOT

این شوت بسیار آرام و زمینی زده می‌شود به طوری که برای دقیق‌تر زده شدن توش در بازی استفاده می‌شود که معمولا در زمان تک به تک شدن با دروازبان باید از این شوت استفاده کرد شوت به ورت زمینی و با دقت زیاد به سمت دروازه می‌رود که اکثر اوقات نتیجه خوبی دارد.

نحوه اجرا در playstation دایره را به میزان کم در زمان مناسب فشار دهید .

نحوه اجرا در xbox دکمه B را به میزان کم در زمان مناسب فشار دهید .

CHIP SHOT

این شوت، توپ را به هوا می‌فرستد و به شما اجازه می‌دهد تا دروازبان حریف را پشت سر گذاشته و او را شکست دهید.

نحوه اجرا در playstation دایره و L1 را در زمان مناسب فشار دهید .

نحوه اجرا در xbox دکمه B و LB را در زمان مناسب فشار دهید .

نکته مهم در هنگام این شوت زدن در بازی FC24 این است که باید بگذاریم دروازبان حریف حداق پنج متر از دروازه فاصله بگیرد و با شما فاصله بیشتر از دو متری داشته باشد و سپس شما این شوت را بزنید.

FINESSE SHOT

در این مدل شوت زنی اگر با پای غیر تخصصی بازیکن زده شود احتمال گل شدن آن صفر است ولی اگر در جای مباسب زده شود و پای تخصصی باشد تجربه‌ای عالی در شوت زدن در بازی FC24 را به شما الحاق می‌کند.

شوت زدن در بازی FC24

شوت زدن در بازی FC24

نحوه اجرا در playstation دایره و R1 را در زمان مناسب فشار دهید .

نحوه اجرا در xbox دکمه B و RB را در زمان مناسب فشار دهید .

FLAIR SHOT

شوتی که دقت را فدای قدرت می‌کند. اگر در نشانه گیری خود به سمت دروازه، تردید ندارید و فقط از قدرت مورد نیازتان برای به ثمر رسیدن گل مطمئن نیستید، این شوت می‌تواند برایتان مفید واقع شود.

نحوه اجرا در playstation دایره و L2 را در زمان مناسب فشار دهید .

نحوه اجرا در xbox دکمه B و LT را در زمان مناسب فشار دهید .

DRIVEN SHOT

این ضربه مناسب ایستگاهی زدن می‌باشد که قادر به دور زدن دیوار دفاعی حریف می‌باشد. در کنار ویژگی‌های فوقالعاده این بازی این بخش از شوت زدن در بازی FC24 بسیار فوق العلده و جدید است.

نحوه اجرا در playstation ابتدا دایره و R1 را در زمان مناسب فشار دهید سپس در هنگام ضربه L1 را فشار دهید .

نحوه اجرا در xbox ابتدا B و RB را در زمان مناسب فشار دهید سپس در هنگام ضربه LB را فشار دهید .

SIGNATURE SHOT

برخی شوت‌ها که مختص بازیکنان ویژه‌ای زده می‌شود مثل ضربه سر ، رابونا ، ضربه دوچرخه‌ای ، والی ، عقربی ، بیرون پا و … که نیاز‌مند این است بازیکن توانایی انجام آن را داشته باشد.

نحوه اجرا در playstation ابتدا دایره و L2 را در زمان مناسب فشار دهید.</p>

نحوه اجرا در xbox ابتدا B و LT را در زمان مناسب فشار دهید.

پاورشات

یکی از جذاب‌ترین شوت زدن در بازی FC24 پاورشوت است این شوت قدرتی را می‌توان حتی از فاصله‌های بسیار زیاد زد فقط باید بین شما و دروازه بازیکنی مزاحم نباشد و صحنه‌ای بسیار جذاب را توسط این شوت می‌توان خلق کرد که حتی تیم حریف هم از دیدنش لذت می‌برند.

شوت زدن در بازی FC24

شوت زدن در بازی FC24

اگر به سری بازی‌های تیمی و EA Sport FC علاقه‌مند هستد پیشنهاد می‌کنیم حتماً FC24 و FIFA 23 را تجربه کنید. شما می‌توانید برای تهیه این بازی‌ها با کمترین هزینه و بهترین پشتیبانی از سایت فارست گیم اقدام نمایید.
بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “شوت زدن در بازی FC24

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *