قوانین و مقررات مربوط به وبسایت فارست گیم

  • در صورت عدم وجود بازی در اکانت در بازی های فارست گیم، مشکل داشتن اکانت وجه استرداد می گردد.
  • مدت زمان تحویل اکانت توسط فروشگاه فارست گیم حداکثر تا 24 ساعت کاری می باشد.
  • فروشگاه فارست گیم با همکاران خود فقط در زمینه اکانت های ظرفیت اول همکاری میکند و در صورت فروش دیگر ظرفیت ها فروشگاه هیچ پشتیبانی به آن ها ارائه نمی دهد.
  • اکانت های ظرفیت دوم و سوم مادامی که تغییری در سیاست های کنسول شیرینگ سونی نباشد دارای گارانتی می باشد ولی اکانت ظرفیت اول تنها 24 ساعت از لحظه خرید دارای گارانتی میباشد.
  • اکانت ظرفیت سوم به هیچ وجه حق اکتیو پرایمری به عنوان ظرفیت دوم ندارد.
  • کاربر به هیچ عنوان حق ویرایش اکانت اعم از تغییر پسورد، آنلاین آیدی و… را ندارد در صورت مشاهده دسترسی فرد از اکانت سلب خواهد شد و وجه استرداد نمی گردد.
قوانین و مقررات فارست گیم

قوانین و مقررات فارست گیم

  • کاربر حق استفاده از کیف پول، کارت اعتباری و… را ندارد و در صورت استفاده توسط پشتیبانی فارست گیم پیگیری میشود و اکانت مشتری سلب می گردد.
  • در صورت پاک کردن دو طرفه پیام ها در تلگرام هیچ گونه خدماتی به کاربر داده نمی شود و اکانت از گارانتی خارج می شود.
  • کاربر به هیچ عنوان حق ذخیره از کد های دو مرحله ای را ندارد.
  • برای وارد کردن هر اکانت ظرفیت یک پشتیبانی تا 3 بار به شما کد می دهد در صورت وارد نکردن اکانت تا 3 بار، پولی عودت داده نمی شود و اکانت از شما گرفته می شود.
  • برای وارد کردن هر اکانت ظرفیت 2 و یا 3 پشتیبانی تا 3 بار کد ارسال می کند در صورت وارد نکردن تا 3 بار، 30 تومان برای ارسال کد مجدد تا 3 بار دیگر گرفته می شود.
  • هر کاربری در صورت هرگونه بی احترامی، فحاشی، تهدید و…. هیچ گونه خدماتی از فروشگاه فارست گیم نمی گیرد. و پول عودت داده نمی شود و اکانت هم از او سلب می شود.
  • ارسال پیام های مکرر باعث می شود پاسخگویی به شما حتی تا 24 ساعت به تاخیر بی افتد.
  • بازی هایی که هر سال ارائه میشوند همانند Fifa, Wwe 2k و….. در صورت وجود نسخه جدید از آن اکانت دارای قابلیت فروش مجدد نیست و کاربر ملزم به فروش مستقل آن است.
  • اکانت های ظرفیت اول دارای قابلیت فروش مجدد نمی باشند. در صورت اینکه کاربر اکانت خود را پاک و یا Sign out کند و بخواهد دوباره به اکانت خود ورود پیدا کند توسط پشتیبانی فارست گیم بررسی میشود و بعد از کسر کارمزد اکانت مجددا تحویل داده می شود.
  • اشتباه انجام دادن مراحل وارد کردن اکانت توسط کاربر ارتباطی به فارست گیم ندارد و در صورت امکان فارست گیم با کارمزد 50 درصدی مشکل را بر طرف میکند.
  • حداکثر ارسال کد دو مرحله ای در روز ارسال اکانت 3 عدد می باشد در صورت درخواست برای کد بیشتر کاربر ملزم به پرداخت هزینه برای کد می باشد.
  • در صورت ایجاد مشکل در اکانت توسط کاربر به هر دلیلی، ارسال کد مجدد برای کاربر دارای کارمزد می باشد.
  • در صورتی که کاربر تاخیر در پرداخت قسط ماهانه داشته باشد،فارست گیم مجاز است ، به ازای هر روز تأخیر، جریمه مالی معادل 0.05 درصد از مبلغ پرداخت نشده را از کاربر درخواست نماید.
  • در فروش اقساطی کاربر ملزم به پرداخت  به موقع اقساط خود می باشد و در صورت عدم پرداخت تا مدت 20 روز اکانت وی سلب خواهد شد.
  • به دلیل نوسانات ارزی ممکن است قیمت ها به روز نباشند برای اطمینان میتوانید از پشتیبانی تلگرام استعلام بگیرید.

قوانین فروش مجدد و معاوضه اکانت ها

  • حالت اول : اکانت مورد نظر شما مستقلا توسط خودتان به فروش می رسد،در این حالت کارمزد فروش 15 درصد می باشد.
  • حالت دوم : اکانت مورد نظر شما با قیمت انتخابی شما در کانال قرار میگیرد در این حالت کارمزد فروش 25 درصد می باشد.
  • حالت سوم : اکانت مورد نظر خود را میتوانید با بازی دیگر معاوضه کنید، در این حالت کارمزد معاوضه 30 درصد می باشد.
  • نکته 1 : بعد از فروش بازی مبلغ مانده به کیف پول کاربر انتقال داده می شود و قابل انتقال به کارت نمی باشد.
  • نکته 2 : حداقل کارمزد فروش یا معاوضه 90 هزار تومان می باشد.

برای اعتماد بیشتر می توانید به اینماد سر بزنید و ما را در آن سرچ کنید.

برای خرید اکانت قانونی میتوانید از قسمت فروشگاه اقدام نمایید.