مقالات

دفاع کردن در بازی FC24

دفاع کردن در بازی FC24

بخش بزرگی از بازیکنان بازی EA Sports FC 24 بر این باورند که بخش دفاع کردن در بازی FC24 از اهمیت بالایی برخوردار نمی‌باشد ولی بسیار در اشتباه‌اند در بازی FC24 همانند بازی واقعی تیمی که دفاع خوبی داشته باشد درصد برد بالاتری نسبت به تیم حریف دارد. توی این مقاله می‌خواهم شما را به بهترین شیوه دفاع کردن در FC24 آشنا کنم تا شانس پیروزی شما بالاتر برود.

دفاع کردن در بازی FC24

دفاع کردن در بازی FC24

آموزش دفاع کردن در بازی  FC24

پنج نکته برای دفاع کردن در بازی FC24

1-استفاده از Jockey

دقیقا مثل سال‌های پیش دفاع کردن در بازی FC24 همراه با دکمه Jockey یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مواردی است که شما می‌توانید استفاده کنید. نکته ایکه شما باید برای دفاع در این بخش رعایت کنید حفظ فاصله 1-1.5 متری از مهاجم حریف است و پس از آن باید این بخش را دقت کنید که هر گاه احساس کردید مهاجم حریف حرکتی خواست انجام دهد شما فشار را دوچندان کنید. بهترین دفاع حملس ما باید در کنار یادگیری دفاع آموزش انواع شوت ها در FC24 را هم یاد بگیریم.

دکمه Jockey در پلی استیشن، L2 و در ایکس باکس LB است. همچنین برای دفاع بهتر و بازتر شدن یک بازیکن در سطح زمین می‌توانید دکمه L2 را همراه با R2 در پلی استیشن و در ایکس باکس دکمه LB را به همراه RB بفشارید تنها نقطه ضعف این نوع دفاع سرعت پایین پایین شما است که باید در جای درست بهره برداری شود.

از دکمه تکل سعی شود کمتر استفاده شود. دکمه L2 برای دفاع تا حد زیادی کافی به نظر می‌رسد از این دکمه بیشتر در مواقعی که به مهاجم حریف نزدیک هستید استفاده کنید تا با استفاده از آن توپ را از مهاجم حریف بگیرید. توصیه مهم این است که در هنگام روبه‌رو شدن با موقعیت‌های خطرناک حریف از دکمه تکل استفاده نکنید چون احتمال خطا در بازی FC24 به شدت بالاست.

2-Slippery tackle

آخرین تیر شما برای دفاع کردن در بازی FC24 این گزینه است که در خصوص تکل نیز درست است . این حرکت بسیار ریسک بالایی دارد و تنها زمانی باید انجام شود که بازیکن حریف شمارا جا گذاشته و هیچ راه دیگری برای دفاع ندارید.

دفاع کردن در بازی FC24

دفاع کردن در بازی FC24

3-Second Man Press و Second Man

این دو حرکت فشار خوبی به بازیکن مهاجم می‌آورد و فقط کافیست در پلی استیشن دکمه R1 و در ایکس باکس دکمه RT را فشار دهید. وقتی این دکمه را می‌زنید فلش سبز رنگی بالاسر بازیکن شما ظاهر می‌شود و به طور خودکار بازیکن شما به دنبال بازیکن صاحب توپ می‌رود که بسیاو وسوسه انگیز است و توصیه می‌شود زیاد استفاده نشود چرا که باعث می‌شود دفاع شما در داخل محوطه جریمه خالی شود.

4-player substitution

تعویض بازیکن از دیگر نوع و نحو دفاع کردن در بازی FC24 است که هنوز این اتفاق دست کم گرفته می‌شود ولی این عمل باعث می‌شود شما به سرعت بین بازیکنانتان جابه‌جا شوید.در پلی استیشن با L1و در ایکس باکس با LT انجام می‌شود.

5-شیوه دفاع کردن در بازی FC24 در هنگام پاس کاری تیم مقابل

این شیوه دفاع در همه سری بازی‌های پیشین بازی فیفا عملی بوده و همچنان در بازی FC نیز عملی است. وظیفه شما در اینجا پر کردن موقعیت‌های خالی در محوطه جریمتان است شما می‌توانید این کار را با استفاده از دفاع کردن از پاس‌ها عملی کنید.

در بازی پاس‌های بلند خطر زیادی را روی دروازه‌ی شما ایجاد می‌کند و شما در این مواقع در درجه اول باید از بازیکن صاحب توپ دفاع کنید ولی اگر او توانست پاس بلند را ارسال کند شما باید سعی کنید فاصله خود را از مهاجم فرار کننده و هدف کم کنید و اجازه صاحب توپ شدن به او را ندهید.

دفاع کردن در بازی FC24

دفاع کردن در بازی FC24

سخن پایانی

اگر طرفدار EA Sport FC هستید و سری‌های مختلف این بازی را امتحان کردید نگران اتفاقات اخیر این بازی نباشید. الکترونیک آرتز پاسخ خوبی به حواشی‌های اخیر داده است. بهتون پیشنهاد می‌کنم حتما این بازی را تجربه کنید.شما می‌توانید برای خرید این بازی و رزرو ارزان قیمت این محصول، از سایت forestgame.ir با پشتیبانی مادام العمر اقدام کنید. اما اگر می‌خواهید همین الان از فیفا بازی کردن لذت ببرین می‌توانید تا زمان انتشار اکانت قانونی FC24 بازی fifa23 را هم امتحان کنید. اما اگر از بازی‌های سبک ورزشی خوشتان می‌آید پیشنهاد می‌کنم  بررسی UFL را مشاهده کنید.

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “دفاع کردن در بازی FC24

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *